A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волицький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області

Психологічна служба

Діти мають захищати свої права. Тренінгові заняття

Демократизація українського суспільства, а разом із ним і нашої школи, вимагає все гучніше порушувати питання про права дитини: у родині, у школі, у державі. Учителька суспільно-гуманістичних дисциплін Оксана Степанова з Хмельницької гімназії № 2 розробила систему тренінгових занять з цієї проблематики

Мета:сприяти формуванню правового світогляду підлітків, який включав би систему теоретичних поглядів на права, і на цій основі формувати відповідну активну позицію підлітків у реалізації прав у житті.

Завдання:

· самооцінка учасниками рівня своїх знань про права дитини;

· ознайомлення підлітків з основними положеннями Конвенції ООН про права дитини;

· стимулювання соціальної активності й ініціативи підлітків-лідерів;

· формування навичок правомірної поведінки підлітків і навчання діяти в різноманітних життєвих ситуаціях у відповідності з нормами права;

· виховання в підлітків непримиренності до протиправної поведінки, формування навичок правомірного реагування на неправомірні дії однолітків;

· вироблення в підлітків-лідерів мотивації до організації просвітницької роботи серед однолітків;

· формування в підлітків-лідерів навички надання одноліткам необхідної підтримки, консультативної допомоги у проблемах, пов'язаних із правами дитини.

Основні поняття для засвоєння:декларація, конвенція, закон, права дитини, права (економічні, політичні, громадянські, соціальні, екологічні, культурні), нормативно-правовий акт, правозахисні організації.

Обладнання:текст епіграфу, анкети учасника тренінгу (початкове та заключне опитування), правила проведення тренінгу, завдання тренінгу, законодавство України про захист прав дитини, міжнародне законодавство про права дитини, виставка на тему.

 

Дата: від до Скинути

Вправа 7 «Хто може допомогти в захисті твоїх прав?»(10 хв)

Мета:ознайомити учасників тренінгу з основними міжнародними й українськими комітетами, організаціями та службами, які захищають права дитини, зорієнтувати підлітків, куди й до кого можна звертатись, якщо виникають проблеми порушення прав.

15:30 04.10.2023

Вправа 4 «Очікування»(15 хв)

Мета:отримати інформацію про те, з якою метою прийшли учасники тренінгу на заняття, провести вхідний моніторинг уявлень старшокласників про проблему прав дитини. Визначити рівень їх зацікавленості цією проблемою.

15:28 04.10.2023

Вправа 5 «Які умови необхідні для захисту прав дитини?»(20-25 хв)

Мета:сприяти зміні фокуса точки зору учасників на проблему порушення прав дитини; наочно продемонструвати соціальні й емоційні зв'язки, що забезпечують необхідні умови для виживання й розвитку дитини.

15:28 04.10.2023

Вправа 3«Знайомство учасників тренінгу»(15 хв)

Мета:створення емоційно комфортної атмосфери довіри, розкутості, подолання сором'язливості, що сприяє результативній спільній роботі учасників тренінгу. Вправа «Знайомство», як і попередня вправа «Правила», є неодмінним етапом проведення тренінгу, навіть тоді, коли всі учасники тренінгу знайомі один з одним.

15:27 04.10.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень